گروه کوهنوردی مارلیک

گزارش برنامه ابشار سنگان

آدینه ای دیگر را رهسپار کوه شدیم تا در دامکان طبیعت زندگی  را تازه کنیم.

در اخرین جمعه اولین ماه سال نخستین برنامه گروه کوه نوردی مارلیک رقم خورد.

در تاریخ 29/1/93 در ساعت 6 صبح مینی بوس پس از سوار کردن همنوردان راه خود را به سوی آبشار سنگان واقع در جاده امامزاده داوود در پیش گرفت.ساعت 10/8 صبح به امامزاده قاسم رسیدیم و پس ار صرف صبحانه در ساعت 30/8 بعد ار معارفه

اعضای جدید و انجام حرکات کششی راه خود را به سوی ابشار زیبای سنگان که منظره زیبای ان هم در تابستان و هم در زمستان تماشایی است در پیش گرفتیم.

راه بسیار اسان و کم شیبی را تا نزدیکی ابشاردر پیش داشتیم که به عنوان اولین برنامه ی سال  انتخابی بسیار مناسب بود.

ساعت 30/11 به ابشار رسیدیم و پس از کمی استراحت گروه به دو دسته شدو چند تن از اقایان به راه خود به سوی بالای ابشار ادامه دادند

ساعت 13 بعد ار پیوست اعضا مشغول صرف ناهار شدیم و در ساعت 14 پس ار میل کردن یک چای اتیشین بسیار دلپذیر حرکت خود را به سمت  مکان اغازین در پیش گرفتیم. در طول مسیر  گیاه ریواس با برگ های بادبزنی و سبز رنگش در کنار شقایق های وحشی نقش نمایی میکرد.

ساعت 16 به امامزاده قاسم رسیدیم و پس از اقامه نماز به سمت مینی بوس رفته تا با انرزی که از این برنامه گرفتیم هفته ای دیگر را اغاز کنیم

هنوردان

خانم ها. الهه قاسمی – زهرا شفیعی-زهرا داوودی-سمیرا شادنام-مریم بابا خان- مرضیه نوری-مونا نوری-هانیه زوله

اقایان  علی مومنی- داوود کامل –محسن صادقیان-مجید صادقیان-مجتبی طارمی- امیر صبا-هوشیار جاور سینه- علی بیات- مسعود شیخی –ایمان خدادای-  بهرام محمدی دوست- مجید امراء